Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

mandag 26. januar 2009


Sine kom med en utfordring til meg. Det var ikke helt lett å finne den 6. mappa og det 6. bilde. Siden bildene mine er veldig velorganisert og ligger i små mapper, ble det den 6. mappa i den 6. mappa og deretter det 6. bildet. Tittel på bilde er : "Fjøresteiner i Sylteosen". Bildet er tatt i påska 2006 da store og små hadde båldag nede ved naustet til mine foreldre.
Ja, da er det nok meningen at jeg skal la utfordringen gå videre, men siden det er et helt arbeid med linking og kommentarer, utsetter jeg det på ubestemt tid. Jeg er internett-lat.