Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

mandag 12. januar 2009

Endelig på sykkelsetet igjen

Hele høsten har jeg måttet kjøre for å rekke å levere barn før jobb. Nå er byggeren hjemme igjen og kan ta sin del av bringe og hente jobben. Da kan jeg endelig sykle igjen. Har savna det veldig. Vinterstid tar det over en time hver vei + skifting og dusjing. Så det sier seg selv at det må stå en snill mann bak og gjøre de tinga jeg ikke rekker. Nå sitter jeg her og kjenner kroppens deilige endorfiner i hvert fiber. Deilig. Og i dag har jeg spist havregrøt, 8 brødskiver og tre porsjoner middag med den beste samvittighet. En hyggelig bieffekt for meg som er så matglad.

2 kommentarer:

Harryford sa...

SÅ imponerende! Både syklingen - mannen, og matintaket! ;-)

En times sykling - det må jeg si - selv sykler jeg en kilometer hver vei - hele året, og folk skryter av det!!!

Havregrøt derimot - spiser jeg hver dag!

Ps jeg bruker piggdekk om vinteren - men det er tungt å sykle med!

Oline sa...

Tusen takk for at du lot deg imponere. Jeg er mest stolt av at jeg kan spise så mye! Ellers kan jeg avsløre at jeg tok noen situps til ære for deg etter syklinga i dag.