Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

søndag 21. desember 2008

Sola snur og jeg snur meg på sofaen

Endelig.
Nå er det over. Den lange tunge høsten er forbi. Vi kom oss igjennom. Nå blir det bare bedre og bedre. Dag for dag.
Veslejenta og jeg har gjort så lite som det går an i dag. Vi spiste frokost klokka 12 og kledde på oss etterpå. Vi kan være bohemer siden storebror overnatter hos naboen og byggern er i Sverige. Ingen av oss som er igjen blir rastløs av lite aktivitet.
Det lukter ikke grønnsåpe her og noe juletre har vi ikke skaffa. Men stemningen er særdeles god og det har vanket mange gode klemmer og gode ord allerede i dag. Jeg er fornøyd, letta og glad.

2 kommentarer:

hajal. sa...

Yesss, vi sto han av !!!
Gratulerer med dagen !

Signe sa...

Ja vi klarte oss denne gangen og. Nå er det bare å vente på lysere tider.