Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

onsdag 28. oktober 2009

Tusen takk Sigrid!


Jeg har fått en award og skal fortelle 7 ting om meg selv.
1. Jeg bruker skostørrelse 41.
2. Jeg er normalvektig.
3. Jeg er gift.
4. Jeg har to barn.
5. Jeg samler på Porsgrunn og Figgjo.
6. Jeg har 36 pelliser, men det er uhell ikke samling.
7. Jeg bruker lite penger på klær.

Jeg venter med å sende videre. Hvis jeg venter lenge nok, slipper jeg, for da har alle allerede fått den. Det heter å være lat.

1 kommentar:

oline's skattekammer sa...

Heia, vet ikke hvordan jeg rotet meg inn hit, men med lik bloggutforming og nesten likt navn, vil jeg bare ønske deg en fin fredag! Kjempekoselig blogg du har da!