Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

onsdag 17. juni 2009

Før storoppryddinga




Det klør i fingra etter å rydde ordentlig opp i blomsterbedda, men jeg venter til storoppryddinga som kommer seinere på sommeren. Når gravemaskinen har gjort seg ferdig på hytta skal jeg flytte halve hagen til hytta. Da får jeg en pangstart på hyttehagen samtidig som jeg får ryddet plass til mer spennende beplantning i byhagen. Neste sommer skal bli bra begge steder. Nå er det venting, venting, venting.

Ingen kommentarer: