Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

torsdag 19. mai 2011

Kunstnerisk inspirasjon







Min mest inspirerende tulipan er en navnløse som er gul med røde tegninger. Den finns ikke lenger i min hage. Det er ikke så farlig for jeg har mange bilder jeg har malt av denne tulipanen, her er ett av dem.
Jeg liker at det er så store kontraster. Jeg vet ikke hvordan de store kunstnerne har det, men for meg faller det letter å male kontraster enn fine nyanser.

1 kommentar:

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Flott bilde, et nærbilde av tulipanen som gir et abstrakt inntrykk. :)