Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

torsdag 19. november 2009

Høststemning i drivhuset

Det regner i dag igjen. Denne årstiden kan være en utfordring. I drivhuset er det godt å være for både tobeinte og firbeinte venner. Vi har glede av drivhuset året rundt.Vi har pleid å ha utebursdager for barna. Da spiller drivhuset en viktig rolle. Pyntet med juletrelys og ballonger blir det en flott "kakebu". God ide for andre som får hetta av ville horder av barn inne.

Jeg gleder meg likevel aller mest til andre tider. Jeg har aller mest nytte av drivhuset tidlig på våren. Det er godt å tørke støv og potter og sette i gang med frø og stiklinger.

Ingen kommentarer: