Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

mandag 15. september 2008

Hvit fredløs

Planen min var et bed med


  • tigergress

  • hvit solhatt

  • hvit fredløs

Solhatten trives, men de to andre må en lete lenge for å finne igjen. Nå skal det sies at plassmangel har gjort at mye annet har havnet i samme bed. En storopprydding er snart på sin plass. Kanskje denne lille karen da kan komme bedre til sin rett?

1 kommentar:

Herdis sa...

Meiner kvit fredlaus gjerne vil ha det litt fuktig? Min står også inneklemt, dumt, for den er så elegant og flott.