Velkommen til min byhage. Den er ikke større enn en rekkehushage. Vi flyttet inn i 2000. Jeg fikk mann, baby, naboer, svigermor, råteskader og hage samtidig. 2000 var et heftig år. Men jeg angrer ikke. Nå går det igjen fort i svingene. I hagen velter kaniner og unger seg i bedene. Vi sier vi liker rustikk sjarm, men har ikke noe valg egentlig.

mandag 23. november 2009

Nitrist dag med mange lyspunkt

Regnet flommer ned. Masse kjeft å få på jobb. Heldigvis ikke fra de ansatte. Det er ikke alle rundt oss som er like fornøyd med jobben vi gjør dessverre. Tilstanden når det gjelder egen kropp er heller ikke så bra. Jeg har tatt en egentest på fysisk styrke. Jeg scoret så lavt at det var knapt merkbart over null. Jaja. Da er det bare å se seg om etter de små lyspunktene. En av de som klagde i dag sa faktisk at det var greit å klage til meg for han ble tatt alvorlig. Jeg må også si meg fornøyd med min lille yogaøkt selv om den ble avbrutt av en sliten 6-åringen etter 15 minutter. Ikke nok med det, middagen var slett ikke verst. Jeg gjør som de beste kokker og lager det bare av ingredienser! Jeg fikk guttungen avgårde på trening. Jeg fikk hørt på 6-åringens fiolinkonsert. Jeg organiserte systue for tre små. Jeg fikset papegøyekostyme. Og jeg fikk fanget disse små gledspunktene fra hagen på minnebrikken.


Hmm, egentlig en veldig bra dag!

Ingen kommentarer: